Mangler jeres virksomhed en leverandør, som skal sørge for sodavand og kildevand til jeres virksomhed? Så er Sjøbeck Øl og Vand det helt perfekte valg.

Vi har varer som er tilpasset alle budgetter. Lige fra mærkevarer som Coca Cola til de billige sodavand fra Harboe og Frem. Vores sortiment på kildevand er også et af de bredeste på markedet; her har vi kildevand fra Denice, Ramlösa, Egekilde, Kildevæld, Aqua D’or og PureWater. Også de eksklusive San Pellegrino, Aqua Panna og Hildon føres hos os.

Fleksible leverancer – hver, hver anden eller hver tredje uge?

Behovene er ikke ens fra virksomhed til virksomhed. Nogen har brug for leverancer hver uge, nogen skal kun have hver anden eller tredje uge. Tidsintervallet mellem bestillingerne kommer an på jer og hvornår I har brug for varer.
Det eneste krav, for at kunne tilbyde denne fleksibilitet, er at der minimum bestilles 10 kasser / enheder. I bestiller via vores webshop eller via telefon og vi kommer på den aftalte dag. Dækker dette en uge, så arrangerer vi faste leverancer hver uge. Dækker de længere, så ringer I blot, når I har brug for det.
Hvis I ikke har lyst til at skulle tænke på det, så tilbyder vi også at ringe i fastsatte intervaller til jeres kontaktperson. Så er vi sikre på, at I ikke pludseligt er tørlagt.

Klar, på plads, start!

Bestilling kan nemt gøres via vores webshop døgnet rundt, hvor du også kan se dine tidligere fakturaer.
Ved køb af 10 kasser, så er levering inkluderet i prisen på varerne og vi kører ind og sætter på plads, hvor det skal være. De tomme kasser, som I måtte have fra tidligere leverance, tager vi med retur.
Betalingen for varerne kan ske automatisk via PBS (kontant betaling, faktura som PDF eller EAN kan også bruges).
Vi sigter efter, at I skal bruge så lidt tid som muligt på det administrative.

Fordelene ved at have en leverandør med erfaring:

  • Undgå slæb af kasser fra en butik til virksomheden og tilbage for at indkassere pant.
  • Vi leverer og tager retur og modregner automatisk panten fra de varer vi tager retur (dog eks. emballage som skal retur via DRS*).
  • Fleksibel betaling
    • PBS, EAN og bankoverførsel
    • Faktura direkte i din webshop eller leveret fysisk eller som PDF på mail.
    • Klar til regnskab
  • Undgå at en kollega skal lægge ud, eller skal refunderes via en bon.
    • Betaling sker direkte fra firmaets konto.
  • Spar tid; da der ikke længere skal planlægges en kollega til at hente drikkevarer
  • Fri levering ved køb af 10+ kasser.

 Ring til en af vores konsulenter på 43 96 16 05 og hør mere omkring drikkevarer til din virksomhed.

*DRS: Dansk Retursystem henter selv kildevandsflasker og overfører penge til konto. DRS skal tilmeldes separat.