
Kundeservice
Prøv og finde svaret i vores hjælpesektion, med de mest stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
-
Konto & Login
- Hvordan nulstiller jeg min adgangskode?
Hvis du har glemt din kode, kan du nulstille den her.
- Jeg er kunde, men kender ikke mit login?
Prøv først funktionen glemt adgangskode, hvis den ikke giver noget resultat, så har vi ikke registreret dig som kontaktperson. Du kan enten skrive til os på mail eller ringe til kundeservice på 43 96 16 05.
- Jeg er ikke kunde, hvad gør jeg?
For at handle på vores webshop, skal du først have oprettet et kundenummer hos os. Vi skal blot bruge nogle enkelte informationer om dit firma, for at oprette dit kundenummer. Du kan finde formularen for nye kunder her.
- Kan man handle som privatkunde?
Bestilling via hjemmeside er forbeholdt vores erhvervskunder, men du kan sagtens bestille alligevel! Ring 43 96 16 05 og bestil hos vores personale. Mindre ordre vil ske ved udlevering på vores lager, hvor du kan betale med kontanter, dankort og mobilepay.
-
Bestilling, ordre & levering
- Jeg har en ændring til min ordre - kan jeg nå at få ændringen med?
Vi modtager ordre indtil kl. 5 til levering samme dag - hvis du skal ændre noget på din ordre, så skal du sende os en email på post@sjobeck.dk, så kan vi nå at ændre din ordre, inden den kommer på lastbilen. Vi kan ikke ændre din ordre efter kl. 5 om morgenen, da din ordre vil være sat på lastbil og kørt afsted.
- Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis du har lavet en ordre og ønsker at annullere den, skal du kontakte enten kontakte os via telefon +45 43 96 16 05 eller via mail post@sjobeck.dk.
- Hvis en vare er udsolgt, hvornår kommer den så igen?
Hvis en vare ikke er på lager, kan vi typisk skaffe den hjem i løbet af 5 dage. Nogen leverandører har længere leveringstid end andre. Vi sørger hele tiden for at tilpasse vores lagerbeholdning, efter vores kunders behov. Hvis en vare, som du bruger fast, ofte er udsolgt - så giv og gerne besked, så vi kan sørge for at have flere på lager. Vi forsøger at holde en lav lagerbeholdning, så vi ikke har varer, der bliver gamle. Det gør at du kan være sikker på at modtage varer, som har lang nok holdbarhed til, at du kan nå at sælge dem. Nogle enkelte special-produkter kan dog have længere leveringstid.
-
Betaling
- Hvordan kan jeg betale hos jer?
Hos os kan du betale med LeverandørService, bankoverførsel, EAN, kontant, debitkort (VISA / Dankort), kreditkort (MasterCard) og MobilePay. Typisk betales leverancer via bankoverførsel, EAN eller LeverandørService..
- Kan I fakturere gennem EAN?
Ja! Vi understøtter også fakturering via EAN til f.eks. offentlige afdelinger og institutioner.

Ring til os
+45 43 96 16 05
Man-tor
Fre
05:30 - 16:00
05:30 - 14:00
Skriv til os
post@sjobeck.dk
Svartid:
1-2 dage
Ny kunde?
Gå til formular
Udfyld formularen,
så ringer vi dig op.